KEJOHANAN OLAHRAGA TAHUNAN KALI KE -16





KEJOHANAN BALAPAN DAN PADANG TAHUNAN KALI KE-16 25 JUN 2011

Pada 25 JUN 2011, satu kejohanan olahraga bagi peringkat Sekolah Menengah Taman Seri Rampai telah diadakan di Padang Sekolah Menengah Taman Seri Rampai. Kejohanan yang julung kali diadakan ini bertujuan untuk mengembangkan lagi potensi pelajar khususnya pelajar sekolah menengah Taman Seri Rampai dalam aspek kokurikulum khususnya dalam bidang sukan. Selaras dengan hasrat kementerian Pelajaran Malaysia bermula tahun ini diwajibkan kepada semua pelajar, seorang pelajar satu sukan. Majlis pembukaan kejohanan telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia YDP PIBG SMK Taman SEri Rampai , En. Dimyati Bin Jaafar.

Pada pukul 8.00 pagi, kejohanan dimulakan dengan perbarisan masuk padang oleh 4 pasukan rumah sukan. Acara sukan yang telah dipertandingkan ialah 80 meter L/P akhir kelas 1 dan 2, 400 meter L/P akhir kelas 1 dan 2, 4 X100 meter L/P. Dalam acara yang telah dipertandingkan para peserta telah menunjukkan bakat yang terpendam.Juara keseluruhan kejohanan pada kali ini dimenangi oleh Rumah Topaz (kuning). Hadiah-hadiah telah kepada semua pemenang yang telah menjayakan Kejohanan olahraga tahunan kali ke-16 ini Semoga kejayaan lebih gemilang dapat dicapai pada masa-masa akan datang.

(Pengetua sedang memberikan ucapan alu-aluan)

(Yang Berbahagia YDP PIBG SMK Taman Seri Rampai , En. Dimyati Bin Jaafar sedang memberikan ucapan seterusnya merasmikan kejohanan itu)


Upacara perbarisan sedang berarak

No comments:

Post a Comment